نویسنده
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه پرواز و آدرس b.p.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 41766
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



باشگاه پرواز
امیدوارم وبلاگم رو دوست داشته باشی...
پنج شنبه 28 شهريور 1398برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : پارمیس       

سلاااااااااام

اومدم بگم شدیــــــــــــــــــدا ب نویسنده نیاز دارم.هرکی پایه هست بسم الله

منتظرم...



نظرات شما عزیزان:

علیرضابااحساس
ساعت15:03---18 تير 1393
سلام کی هس
پاسخ:سلام چی؟


اصفهان رسانه
ساعت22:48---12 فروردين 1393
سلام نوروز مبارک خوشحال میشوم تبادل داشته باشیم

سیاوش
ساعت14:46---27 اسفند 1392
سلام وبلاگ خوبی داری اگه تونستی به من هم یه سر بزن
پاسخ:سلام مرسی چشم


والیبال شهرستان مهران
ساعت12:51---29 بهمن 1392
سلام

وبلاگ جالبی دارین خعلی ازمطالبش لذت بردم.

خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم.پس لینک مارو ذخیره کن بعد بهمون خبر بده.منتظرم ها!!!!


علی احتشامی
ساعت19:43---13 بهمن 1392
سلام پارمیس خانوم خوبی.
منو میشناسید تو وبلاگم بیاید یادتون میاد من کی هستم.
دوس دارید یه سایت بخرم از اولش باهم دیگه توش کار کنیم...

پاسخ:سلام علی آقا. بله میشناسم. ممنون از لطفتتون ولی وقت ندارم حتی وبلاگ خودمو به روز کنم...


عرشیا
ساعت20:37---22 دی 1392
پارمیس دوستت دارم چیکار کنم

پاسخ:وا.برو بچه به زندگیت برس


هانیه-حتما تا آخر بخون
ساعت19:23---12 دی 1392
اطـلاعـیه!
سلام هم پروازی های گلم...
چطورین؟حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
و ایـنــک...
هــــــــــــــانـــــــــــ ی برمیگردد...
اما با یه وب تازه که خیلیم جالبه!واس باشگاست اما آدرش فرق فوکوله(چند وقت نبودم ادبیاتم تغییریده)
شریاط خاصی داره...
1-اعضا باید باشگاهو بشناسن...
2-هرکی میاد باید کامنت بزاره وگرنه نفرینش میکنم(نفرینمم اینه که صبح از خواب پا میشه یه جوش رو دماغش سبز شده باشه قــد گیلاس)
3-این وب هـــــر روز آپ میشه و واس آپام هــیچ کیو خبر نمیکنم..هر روزم واس یه پست کامنتدونی میزارم که باید خودتون پیداش کنین!
4-هر چند وقت یه بار یه جایزه داریم(یه کارت شارژ واس هـرکی که بیشترین تعداد کامنتو داشته باشه!-ممکنم هست از هزار تومن تا 5هزار تومن باشه!)

اینه آدرسش:www.bp-650.blogfa.com
هرچی بیشتر تبلیغ کنین باشگاه سرو وضعش بهتر و پرطرفدار تر میشه!هرکیم تبلیغ کنه بهم بگه تا این یه امتیاز مثبت شه واسش و اینم جایزه داره!نقـدیم هست!
بــــــــله...
حالا دیگه خود دانین!


nafas
ساعت19:27---26 مهر 1392
man ghabol mikonam chon khodam parvaziam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: