sms
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه پرواز و آدرس b.p.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 41788
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 62
تعداد آنلاین : 1



باشگاه پرواز
امیدوارم وبلاگم رو دوست داشته باشی...
یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, :: 10:43 ::  نويسنده : پارمیس       

 

عشق یعنی:فقط خودت /ب خاطر روی گلت/دنیا فقط رنگ چشات/ب خاطر ناز نگات/پس نکنه یادت بره/دوستت دارم خیلی زیاد


 گفتمش نقاش را نقشی بکش از معرفت!با قلم نقش تورا با وسعت دریا کشید


صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق!تو دلت سبز،لبت سرخ،چراغت روشن،نفست داغ،تنت گرم ،دعایت با من،روزهایت پی هم خوش باشند...


 قیمت هر شاخه گل چند برابر شده،مواظب خودت باش دسته گل قشنگم!!!


زمین گرد است و این یعنی:تو در دورترین فاصله از من هم،نزدیک منی...


در کوچه های دلم مشکوک قدم نزن!!اینجا جز خودت کس دیگری نیست...

 


نظرات شما عزیزان:

يسنا
ساعت21:29---3 شهريور 1392
خعلي قشنگ بووووووووووووووودن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: